zaterdag 27 oktober 2012

Eventing Barchem 2012


















Deze foto's geven een indruk van de Eventing wedstrijd in Barchem. Ik ben daar vandaag eventjes wezen kijken. Veel tijd had ik niet na het maken van de stapeltaart voor Bjorn's verjaardag morgen (daar kom ik een andere keer op terug) en de noodzakelijke andere voorbereidingen. Maar toch wilde ik eventjes een kijkje nemen, het is tenslotte in de buurt en het is altijd lekker om tussen de drukte door even wat anders te doen. Ik heb lang niet alle hindernissen gezien, dit was maar een heel klein gedeelte. De waterbak is altijd een spectaculair onderdeel en het tempo ligt best hoog. De moeite waard om er eens een kijkje te nemen, morgen is er namelijk ook weer een wedstrijddag!

Fijn weekend!


2 opmerkingen:

  1. Fijne verjaardag morgen!!!
    Groetjes van ons, Gaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn de ook naar toe geweest!
    Nog gefeliciteerd met Bjorn!

    Hoe is het met Panny? Wil je misschien nog weer een keer een verslag over Panny maken?

    BeantwoordenVerwijderen