zaterdag 29 oktober 2011

En dit is taart nr. 2


Vanmorgen was ik al vroeg uit de veren voor een taartenworkshop op mijn werk in Barneveld. Hoewel ik al eens eerder een workshop heb gevolgd in Arnhem (zie eerdere blog) leek het mij ook erg leuk om deze ook eens samen met collega's te doen. Daarbij komt dat Bjorn morgen zijn 7e verjaardag viert en ik nog wel een taart erbij kon gebruiken. Al met al waren er meer dan 30 personen aanwezig. Ik merkte vandaag dat workshops verschillend konden zijn, deze zat anders in elkaar dan de eerdere gevolgde workshop in Arnhem. Zowel de samenstelling van de cake, de hoogte ervan en de vulling was anders, ook de manier waarop je moest vullen verschilde. Het is natuurlijk hartstikke leuk dat er zoveel enthousiaste collega's mee deden, het minpunt is dan wel dat er te weinig materiaal is en mensen wel eens moesten wachten op vormpjes of op de leidster als ze niet wisten hoe het moest. Maar al met al een leuke dag gehad met als resultaat dat ik voor morgen 2 totaal verschillende taarten heb: een grote, dikke Cars-taart en een wat dunnere en iets kleinere sterretjes-taart die beiden verschillend zijn qua ingrediënten! Welke zou het lekkerste smaken? Jullie horen het nog van mij!

Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. En? En? Hoe vond Bjorn deze taart qua uiterlijk?
    Wij gaan zo aan een kopje thee, mét voor het eerst mijn zelfgemaakte taart eten!
    Heb de stukken al gesneden, en ik zag al dat de onderkant wat drappig is... door de abrikozenjam??!! Nou ja, hopelijk is de taart er niet minder om!
    Ben benieuwd naar je nieuwe 'zitje'! Gauw foto's maken; kan je mooi op je blog zetten :-)

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne verjaardag!En veel cadoos voor de jarige jop!
    En dat het maar mooi weer mag worden kunnen jullie lekker buiten in de zon van prachtige en hopenlijke heerlijke taarten smullen!
    Groetjes van ons 4ren, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Bjorn,

    een hele fijne verjaardag gewenst!!!! Van harte gefeliciteerd hoor met je 7e verjaardag....
    Robert en Mariska, ook voor jullie onze gelukwensen.

    veel liefs van ons vijven...

    BeantwoordenVerwijderen