dinsdag 29 november 2011

In de doek

Mijn Jack Russel Boomer is er één van het ruwharige soort en moet elke ca. 6 maanden geplukt worden. Dit gebeurt naar volle tevredenheid bij Christel Bouwmeester-Geerligs die een hondentrimsalon in Ruurlo runt. Ze was al ervaringsdeskundige in het gebruik van allerlei draagdoeken en door een onlangs gevolgde opleiding is ze nu ook bevoegd consulente. Op mijn Hyves-pagina zag ze de link naar mijn blog en kwam ze erachter dat fotografie mijn hobby is. Ze vroeg mij of ik misschien foto's voor haar nieuwe website zou willen maken. Uiteraard wilde ik dit wel! Zodoende ben ik voor een fotoshoot bij haar thuis geweest en heeft ze samen met haar jongste zoontje een dagje model gestaan. Inmiddels is de site online!


Christel met haar jongste zoontje

Tijdens het knopen van de draagdoek

de structuur van de stof

Christel met een doek voor prematuurtjes,
aangezien haar jongste daarvoor al te groot is
hebben we een pop als model gebruikt

Voor de overige foto's moeten jullie maar een kijkje nemen op haar site:

Christel, heel veel succes met je nieuwe uitdaging!

3 opmerkingen:

  1. wat kun jij goed foto's maken, leuk dat ze dat aan jou vroeg een hele eer he.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk dat de shoot goed gelukt is! Zijn mooie foto's geworden. ook een geluk dat het blijkbaar heel mooi weer was!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zeg ! Echt super dat zij jou gevraagd heeft !

    BeantwoordenVerwijderen