zondag 1 april 2012

Kkkkkkkkoud !!!

Nee, het is geen 1 april-grap: terwijl het buiten -2°C is en ik op de bank in mijn pyama mijn koffie zat te drinken, zag ik ineens in de verte 4 stipjes in de lucht. Toen ik wat beter keek, zag ik dat het om 4 luchtballonnen ging! Om 8 uur 's morgens ?? Met deze kou ?? Ik heb wel eens gehoord dat het in de lucht niet zo koud is als hier aan de vaste grond....


Het is even een zoekplaatje,
maar als je goed kijkt zie je het!


De viooltjes hebben hun kopjes laten hangen,
maar zijn sterk genoeg om deze vorst te overleven...


In het gras veel dauwdruppels....

Brrr....gauw weer naar binnen!

En ik wens jullie een fijne zondag!

2 opmerkingen:

  1. Inmiddels is het heerlijk!!!! Mooie foto's weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad erg koud vanmorgen! De rest van de dag eigenlijk ook wel... Gelukkig scheen het zonnetje zo nu en dan. Vooral vanmorgen deed ie het meer dan uitbundig!
    Mooi, die viooltjes met dat rijp er overheen...

    Liefs en werkse morgen (al lig je vast al op bed ;-)) ♥

    BeantwoordenVerwijderen