dinsdag 26 juni 2012

Curiosa & Brocante

Al een tijdje ben ik bezig met het verzamelen van leuke spulletjes, voornamelijk als woondecoratie. Ook mijn moeder deelt deze ''hobby'' en samen gaan we geregeld op pad wat ook een gezellige bezigheid is. Ondertussen wordt mijn (en haar!) woonkamer al aardig vol en aangezien mijn huis geen opslagruimte moet worden heb ik wat spullen op Marktplaats te koop gezet. Ze móeten niet perse weg, maar ik wil wel graag ruimte houden voor nieuwe vondsten. Wie weet houden we van de zomer nog eens een verkoop aan huis...

Je kunt mijn advertenties vinden op Marktplaats, kies Antiek & Kunst en vervolgens de rubriek Curiosa & Brocante. Als je daarna ''Ruurlo'' intypt op de lege balk kom je vanzelf terecht bij de advertenties van Carpe Diem, dat is de naam waaronder ik adverteer.



 



Mocht je belangstelling hebben voor één van de spullen,
doe dan een bod op Marktplaats
óf
stuur me even een mailtje via de betreffende advertentie op MP.

Dat maakt het voor mij makkelijker om te reageren!

Neem gerust een kijkje, dat kost niets! :-)

 

4 opmerkingen:

  1. 2 hartjes hout met zilver.. Dat wil ik graag hebben.. Echt mooi spulletjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo ''tweety'', ik weet niet wie je bent, maar stuur even een mailtje via de advertentie op Marktplaats van die 2 hartjes, dan kunnen we het verder afhandelen.

      Groetjes, Mariska

      Verwijderen
  2. Sorry... Ik vergat om mijn naam te duidelijk maken.. Ik ben Heidi... Ik stuur via jouw privemailtje met mijn mailadres.

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, kijk eens aan, als dát geen kopers oplevert, dan weet ik het niet meer ☺
    Idd een leuk bijbaantje... moet ik ook es doen mss, maar zoals ik weleens post heb ik daar helemaal geen tijd voor, om markten af te struinen...

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen