dinsdag 21 augustus 2012

Pandour

Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat over Pandour schreef. Op verzoek van een paar trouwe lezers ga ik vandaag hierop in. Door onze drie weken durende kampeervakantie heeft hij ook van zijn ''vakantie'' genoten: een beetje in shape blijven in de trainingsmolen en verder lekker in de wei.

Toen we weer thuis kwamen heeft Bjorn het rijden weer opgepakt en was het luie leventje van Pandour ook weer voorbij :-)  Tijdens één van de ritjes heb ik beiden met mijn mobiel op de gevoelige plaat vastgelegd en achteraf zag ik dat Pandour op dat moment ook ''lachte''.

Het plaatsen van deze foto op mijn Facebookpagina leverde leuke reakties op. Enkele reakties:

'' Ff wat vaker zijn tanden poetsen :-)''
''Ze glimlachen beiden zo mooi''
"' Wat een vrolijke foto. Bestaat er een tube Prodent voor paarden??''



Inmiddels is Pandour ook een paar keer buiten de rijbaan geweest:
met opa op de fiets en Pandour ernaast aan het touw
hebben beiden een buitenrit gemaakt.

Op mijn reaktie dat ik de volgende keer ook zelf met hem
een buitenrit kon maken met Pandour naast mijn fiets
 kreeg ik van Bjorn te horen:

''Laat opa het maar doen, straks komt Pandour nog tussen jouw spaken''.
Veel vertrouwen in mij heeft hij dus niet :-(

Ach, het maakt me niks uit,
die twee hebben er plezier in.

Zo fietst mijn pa naast mij en zo fietst hij naast zijn kleinzoon!
Waar blijft de tijd??

Pandour is echt superbraaf in het verkeer:
vrachtwagens of grote landbouwmachines die vlak langs hem rijden....
het doet hem niet veel:
hij is wel attent, maar zal niet wegspringen.

En Bjorn...die heeft er veel plezier in!!

P.S.: filmpje van de buitenrit staat op mijn Facebookpagina!


4 opmerkingen:

  1. Wat stoer dat Bjorn een buitenrit heeft gemaakt met opa! Geweldig dat hij die mogelijkheid heeft. En ach, wat een mooie lach heeft Pandour :-) Het verraadt wel dat hij niet de allerjongste meer is ;-)
    Heb geen Facebook; kan je mij het filmpje mailen eventueel?
    Lekker gewerkt? Vroeg thuis zeker?

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het filmpje op mijn mobiel staan en kon het heel simpel zo ''delen'' op Facebook met 1 druk op de knop. Maar op deze blog wil het me niet lukken het filmpje geplaatst te krijgen en eerlijk gezegd heb ik geen zin om me erin te verdiepen hoe het dan wél moet. Bovendien heb ik geen zin om het op YouTube te zetten (moet dan wéér een account aanmaken) en vervolgens een link ernaar hier te plaatsen. Ik maak normaal gesproken nooit filmpjes en plaats alleen foto's op mijn blog. Aangezien de meeste volgers wel FB hebben heb ik het maar zo gedaan....
    Ik hoop op jullie begrip hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al wel eerder eeen reactie geplaatst, maar zo te zien is die niet geplaats! Maar wat leuk dat het goed gaat met Panny. Zo noemde ik hem altijd! Het is echt een schat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk om te lezen dat Bjorn en Pandour zulke maatjes zijn :-) Leuk geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen