donderdag 9 mei 2013

Natuur

Tijdens de vakantie in Limburg
heb ik zo nu en dan
met mijn spiegelreflexcamera
een ommetje gemaakt.

Na een lange winterperiode
kreeg de natuur
ein-de-lijk weer kleur!

Vroeg op de ochtend
terwijl de meeste mensen
nog op één oor lagen
hoorde je in alle rust
de verschillende
vogels fluiten

Maar ook midden op de dag
was er genoeg moois om vast te leggen:



Restant van seizoen 2012?
Zien er namelijk wel verschrompeld uit,
maar de kleur doet me twijfelen....


Vanuit de verte al opvallend aanwezig:
de KNAL-gele kleur


De bekende katjes....


Ontluikend groen


Focus op dat ene madeliefje


Vlaamse Gaai,
helaas vloog hij meteen weg toen ik de eerste foto nam,
maar gelukkig was deze enige foto wel gelukt...


Magnolia oftewel Tulpenboom


Nieuwe blad van een druif


Persoonlijk vind ik deze bloesems erg fraai


Nu ga ik weer naar buiten,
genieten van het zonnige weer
op deze Hemelvaartsdag.

Fijne dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten