zondag 11 augustus 2013

Portret

In onze vakantie zijn we onder andere een dagje naar De Tuinen van Appeltern geweest. Voor mij een mooie gelegenheid om te experimenteren met mijn Canon EOS 7D. Behalve de vele bloemen en tuinontwerpen die ik op de gevoelige plaat heb vastgelegd (daarover later meer, want ik moet nog een selectie maken uit de vele foto's) was Bjorn voor mij een mooi ''slachtoffer'' om portretopnamen te maken. Hiervoor heb ik een mooie paarse lavendel-achtergrond gebruikt. Bjorn heeft echter niet altijd zin om te poseren en dat liet hij aanvankelijk ook merken. Toch lukte het mij om hem aan het lachen te krijgen. In de collage zie je dan ook verschillende gezichtsuitdrukkingen:





Het weekend zit er weer bijna op en daarmee ook onze vakantie.

Voor degenen die vakantie hebben een fijne vakantie en de overigen een fijne (werk-)week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten