zaterdag 23 april 2011

Fijne paasdagen!

Het is de laatste tijd zulk heerlijk zonnig weer en gisteren zag ik dat ons weiland vol staat met paardenbloemen. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt mijn Jack Russels Rocky en Boomer tussen de paardenbloemen te fotograferen. Dit leverde leuke plaatjes op:


het uitzicht vanuit mijn woonkamer

Rocky vindt het altijd heerlijk om te rollen en zag er na afloop wat geel uit

Bijna 13 jaar alweer....zijn koppie is al aardig grijs...

Boomer, mijn ruwharige Jack Russel van bijna 11 jaar

Rennen tussen de paardenbloemen

Hij ziet altijd alles en vangt graag muizen

Fijne Paasdagen!




2 opmerkingen:

  1. wat veel paardebloemen, zal de boer daar nu blij mee zijn...

    fijne avond groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is een echte Paaspost! Leuk, met al die paardenbloemen...
    Hoe is het nu met Rocky?
    Hele fijne Paasdagen en alvast heel veel plezier in Limburg. Genieten!
    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen