zaterdag 30 juli 2011

Internationale menwedstrijd in Beekbergen

Voor de 26ste keer organiseerde de Stichting Internationale Menwedstrijd Beekbergen de internationale menwedstrijd voor twee-en vierspannen, paarden en pony’s. Van donderdag 28 juli tot en met zondag 31 juli staan de terreinen van Riant Equestrian Centre, thuisbasis van oud-Wereldkampioene Mieke van Tergouw in het Gelderse Beekbergen, geheel in het teken van de internationale mensport.
Samen met mijn ouders en Bjorn waren we vanmorgen al vroeg uit de veren om naar dit evenement te gaan.
Helaas was het geen zonnig weer en hadden we zo nu en dan motregen. Ook kon ik niet op een mooie plek gaan staan om foto's te maken, die plekken waren alleen voor mensen van de pers en daardoor zie je op mijn foto's ontsierende hekken op de voorgrond. Maar toch ben ik wel tevreden over de door mij geschoten plaatjes, ze zien er wel spectaculair uit. We zaten op de tribune met zicht op 3 verschillende parcoursen. Het dichtst zaten we bij de waterpartij, dit leverde ook de mooiste plaatjes op! Kijk en oordeel zelf!








Het is nog niet bekend wie de winnaars zijn geworden, morgen is het afsluitende onderdeel. Het begon met een dressuurproef, vandaag was de marathon en morgen dus de allesbeslissende vaardigheidsproef. Voor meer info zie: http://www.caibeekbergen.nl/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten