zaterdag 27 augustus 2011

Wolken

Vandaag was het qua weer erg wisselvallig en dat is al geruime tijd zo.
Wat dat betreft hebben we een beetje een ''rare'' zomer met veel nattigheid.
En het is, vind ik persoonlijk, net of het weer steeds extremer wordt.
Vanmorgen scheen het zonnetje uitbundig en zat ik heerlijk buiten te lezen met een kopje koffie erbij.
Plots werd het donkergrijs en begon het ontzettend hard te regenen en stormen.
De hele dag bleef het wisselvallig.
Zonet kwam Bjorn  mij erop attent maken dat er een berg te zien was en dat ik mijn fotocamera mee moest nemen.
Uhhhh...berg??
Toen bleek dat hij dit zag:


Toen ik om me heen keek zag ik dat er verschillende wolkenpartijen
en gekleurde luchten waren op dat moment:







En nu regent het wéér....alsof we nog niet genoeg water hebben gehad!?
Eén voordeeltje: we hoeven niet te sproeien!
En de tuinplanten (én het onkruid!!) varen er wel bij!

Ik wens jullie een fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Och ja, vooral de laatste foto: tis net alsof je je in Oostenrijk waant! Ik kan me zo de bergen voor de geest halen.
    Was inderdaad erg raar weer vandaag; idd ook vanmorgen een heerlijk zonnetje en plots in de namiddag wat buitjes. Zonder enige 'waarschuwing' vooraf. En dat is niet handig als je op de fiets je boodschapjes haalt én de kinderen ook meeneemt op de fiets. Gelukkig bleven we droog.
    Je hebt er in ieder geval mooie foto's van gemaakt, dankzij Bjorn! :-)
    Wat betreft de wandeling: lijkt me best leuk om daar onze beentjes te strekken, maar dan moet het idd wel wat beter weer worden he, meid! Komt vast nog wel een zonnige zondag aan, geloof me! :-)
    Een fijn weekend nog en tot dinsdag! Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen