donderdag 29 september 2011

Fietstochtje

Eergisteren ben ik met Bjorn na schooltijd een fietstochtje gaan maken. Mijn moeder ging ook mee. Zij kwam er laatst tijdens een fietstocht met pa achter dat bij ons aan de overkant van de ''grote'' weg een mooie fietsroute loopt waar je geen verkeer tegen kwam. Uh...ik woon alweer 11 jaar in Ruurlo, maar dit heb ik nooit geweten. Ik nam altijd de weg over het bruggetje langs de Slinge richting Beltrum als ik ging wandelen, fietsen of hardlopen. Voor deze keer maar eens de andere richting pakken. Ma heeft niks teveel gezegd, het is echt een mooie omgeving. Uiteraard had ik ook deze keer weer mijn camera bij me. Waar zou ik zijn zonder dat ding??


kleine watervalletjes





koeien in de wei, dat beeld wordt wel steeds zeldzamer


Bjorn moest regelmatig afstappen,
omdat ik steeds zo nodig een foto moest maken :-)


Je snapt wel dat ik deze op de foto moest zetten, toch?
Zoiets zie ik niet vaak, vandaar


en deze ook natuurlijk....
de kleurencompositie vind ik erg fraai geworden


en nu weer op weg naar huis!


1 opmerking:

  1. Wat grappig is dat he... woon je er zo dichtbij, blijk je dit helemaal niet te kennen! Herkenbaar hoor! En Nederland is in dit opzicht dan echt gróót he!
    Wat heeft Bjorn zijn haren lang! Staat hem erg leuk, vind ik. Hij lijkt zo een beetje op Jeroen; goed zichtbaar op de laatste foto.
    Heerlijk dit weer steeds zo he! Wij genieten mee. Zaterdag heeft Stijn zijn kinderfeestje en zondag voor familie/vrienden/buren. Beide dagen lekker buiten te vinden. Niet normaal toch?!
    Fijn weekend alvast, liefs, Marjolijn.
    P.S 1. Al wat van Marnix gehoord?
    P.S 2. Nee, Marcel kreeg niet meteen antibiotica mee. Is namelijk niet altijd nodig. John had nergens last van bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen