zondag 11 september 2011

Luchtballon

Bij ons in het buitengebied zijn er vaak luchtballonnen te zien. Meestal zijn deze vrij hoog in de lucht zichtbaar als stipjes en als je ze wat beter ziet zie je vaak alleen wat van de kleuren. Heel soms is ook de tekst leesbaar. Vanavond rond 19.15 uur zag Robert en ééntje vrij laag over onze schuur heen gaan. Hij maakte mij erop attent en ik pakte gauw mijn fototoestel. Helaas was de luchtballon in de tussentijd wat meer gestegen, maar toch nog altijd vrij goed zichtbaar.


rechts onderaan een stukje tak van de wilgenboom,
dit geeft een beetje een indruk van de hoogte waarop
de ballon zich op dat moment bevindt



Ik hoop dat ze een mooie ballonvaart hebben
en straks weer veilig op de grond landen!

Het lijkt mij wel mooi om op die manier de omgeving te ontdekken en vast te leggen, 
maar ik ben er wel een beetje huiverig voor.
Niet dat ik hoogtevrees heb, maar wat als het mis gaat....??
Het idee alleen al....brrr..

Zouden jullie het wél durven?

2 opmerkingen:

  1. Tuurlijk zou ik het wel durven!!!! Let maar op!

    Nee, joh, ikke niet, en heb er ook niet echt behoefte aan, maar neemt niet weg dat luchtbalonnen erg mooi zijn om te zien. Hier varen ze ook regelmatig over ons dorp heen. Maar zo dichtbij... neem, nog niet (gezien)!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska,

    Ik heb het al gedaan! Alweer 9 jaar geleden, het is echt super! Ik heb verschrikkelijk hoogtevrees maar zodra die ballon omhoog gaat vergeet je dat allemaal en kun je je alleen nog maar vergapen aan die prachtige omgeving. Het is echt mmoi om de wereld eens van die kant te bekijken! Ik ben ook boven de wolken geweest, dat was mijn wens! Ik hou van wolken, kan er uren naar kijken en dan daarboven met het zonnetje erover heen, och dat is echt prachtig! Je hebt geweldige foto's, bedankt voor je tip. Ik heb je als feed toegevoegd!! Tot maandag,

    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen