dinsdag 15 november 2011

Boek

Enige tijd geleden kreeg ik via mijn fotosite Flickr via de mail een vraag. Deze vraag was afkomstig van een landschapsarchitect. Hij had op de site van Flickr mijn foto van de Zutphense Oude Muur gezien en wilde deze graag gebruiken voor zijn nieuwe boek "'Natuur in de straat'' die tegen het eind van het jaar uit zou komen. Of ik hier toestemming voor wilde geven? Uiteraard wil ik dat wel! Voor mij is fotografie gewoon een leuke hobby en ik vind het helemaal geweldig als het ook nog eens gebruikt gaat worden voor een boek. De enige ''voorwaarde'' die ik heb gesteld is dat ik dan graag een exemplaar van het boek zou willen ontvangen. Vandaag kwam deze per post!




Even zoeken waar ik mijn foto kan vinden...


op pagina 110 staat íe links onderaan:


 
de originele versie:


Vanavond eens rustig de tijd nemen om het boek eens goed te bekijken!

Afgelopen zaterdag heb ik een fotoshoot gehad bij een bekende die graag wat foto's wilde hebben voor haar website. Zodra die website in de lucht is zal ik hierop terug komen! Het was een leuke dag en er zaten zeker bruikbare kiekjes bij!

Fijne week!

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Mariska......
    Wie weet wat hier nog uit voort komt. Kom het boek een keer in het echt bewonderen, ok?

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je gevraagd was, een hele eer.
    En goed van je dat je om dat boek hebt gevraagd! Ben benieuwd naar de inhoud van 't boek!

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Mariska...proficiat..en lijkt me een prachtig boek..
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen