zaterdag 28 januari 2012

Aan de andere kant van de IJssel

Vrijdag nam ik na mijn (extra) werkdag een andere route naar huis als gewoonlijk. Dit i.v.m. de reparatie bij de sluis in Eefde waardoor de weg nog steeds niet toegankelijk is voor autoverkeer. Ik wist van tevoren dat het zonnig weer zou kúnnen worden en had de fotocamera zodoende bij me. Ik heb afslag Voorst genomen vanaf de A1 en kwam uiteindelijk aan de andere kant van de IJssel in Zutphen uit. Dit gaf een ander beeld dan de eerdere foto die ik van de IJssel in Zutphen heb genomen. Vanuit de auto (even stilstaand langs de kant van de weg) was het niet zo eenvoudig om plaatjes te schieten, maar ik vind ze wel mooi genoeg om ze hier te plaatsen.







Het is op de foto's wel duidelijk hoe hoog het water staat.

En nu....nu is het wachten op winterse plaatjes.
Als ik de weerberichten mag geloven gaat het vriezen
en kunnen we de schaatsen alvast uit het vet gaan halen.

We zullen zien!

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Overmorgen zou de zon uitbundig gaan schijnen; dan pak ik mijn fiets, neem de camera mee en ga dan ook foto's schieten, of van de IJssel of van de Rijn: met het zonnetje scoor je in ieder geval mooie foto's!
    Fijne zondag nog, liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen