woensdag 4 januari 2012

Geboortetaart

Onlangs is mijn collega Corine bevallen van een zoontje, genaamd Cas.
Vandaag ben ik bij haar op kraamvisite geweest
en heb ik haar mooie kereltje mogen bewonderen.

Behalve het cadeau voor Cas
(een spijkerbroekje en T-shirtjes)
had ik ook een zelfgemaakte taart meegenomen:



De inspiratie kreeg ik door het geboortekaartje:


Het maken van taarten gaat me nog steeds niet vervelen,
het blijft erg leuk om te doen.

Het resultaat is (ook voor mij!) steeds weer verrassend!

Corine & Andres, veel geluk met Cas!

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige taart heb je gemaakt,jammer bijna om op te eten.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar vertel eens: was ze er blij mee? ☺ Bijna zonde om op te eten he... ;-)
    Heb je nog mooie foto's weten te maken? En hoe was het?
    En lekker druk op het werk? :-S
    Met Stijn gaat het weer de goede kant op. Vlekvrij en weer goed te pas. Niet meer moe. Nu lekker aan het douchen met papa...

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig Mariska..wat een leuke taart

    Truus

    BeantwoordenVerwijderen