dinsdag 31 januari 2012

Kunstwerkje van de natuur

Vanmorgen wilde ik even checken of de kippen nog genoeg voer en water in hun hok hadden. Ik verwachtte al dat het water bevoren zou zijn en nam de drinktoren mee naar binnen om deze opnieuw te vullen. Daar heb ik het geheel met een beetje lauw water heel voorzichtig uit elkaar gehaald zodat het kunststof niet zou gaan barsten. Tot mijn verbazing bleef daar een mooi gevormde ''vaas'' van over en deze heb ik nu als decoratie buiten gezet. Met een buitentemperatuur van -7°C gaat het geheel toch niet smelten. Er zijn mooie ijsbloemen en andere uitstulpingen te zien.




Een mooi kunstwerkje van de natuur!


1 opmerking:

  1. Nou, helemaal geweldig zeg! Je hebt gewoon een vaasje nu! Mooi en zeker decoratief!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen