donderdag 2 februari 2012

En nog een kunstwerkje van de natuur...

Vanmorgen verwachtte ik weer zo'n ''ijsvaas'' uit het drinktorentje van de kippen te krijgen.
Maar nee hoor, deze keer was het een groot blok ijs.
Als je goed keek zag je een bol met stekels erin, het lijkt net een ingevroren egeltje.
Of een exploderend voorwerp, zoiets lijkt het ook wel.
Ik heb het ijs op een hoog en bol voorwerp gezet met de ochtendzon erop,
zodat het een beetje doorzichtig werd.
Deze foto is het resultaat:


Het is nu echt koud, -10,5°C wees de temperatuurmeter in de auto vanmorgen aan.
En voorlopig zal dit niet boven de nul graden uit komen als ik de weerberichten mag geloven.

Ik hoop nog mooie schaatsfoto's te kunnen schieten de komende tijd!

1 opmerking:

  1. Nou, wat de natuur allemaal kan doen met je foto's! Mooi hoor!
    Nou, ik hoop ook binnenkort foto's te kunnen schieten. Hier bij de dijk, één en al water en schaatsen maar!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen