dinsdag 6 maart 2012

Ballon

Zweven, kijken
naar omhoog...


Nog verder dan
de regenboog...

Zweef jij naar
waar ik van hou...

Mijn liefde stuur ik mee met jou...


Zoveel jaar zou Sven* vandaag geworden zijn....


Nichtje Britt met haar favoriete
kleur ballonnen voor Sven*


Daar gaan ze........

We bleven ze volgen tot het hele kleine stipjes waren geworden.

Elk jaar is het, hoe verdrietig ook,
weer een mooi moment om even stil te staan bij Sven's geboortedag.


(deze herinnering is gemaakt door mijn nicht Diana)

Waar je ook bent
'k zou het niet weten
niet in tijd of afstand te meten
maar ik heb je bij me
diep in mij
daarom ben je steeds dichtbij

Lieve Sven,
4 jaar alweer....waar blijft de tijd !?
Het lijkt nog maar zo kort geleden....
We missen je!

4 opmerkingen:

  1. Och meid, deze dag start voor mij nu met een traan... je hebt er een bijzondere post van gemaakt meid!
    En wat je nicht gemaakt heeft is ook érg mooi!
    Koesteren, je herinneringen aan Sven...
    Heb bewondering voor jullie, dat weet je!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knufffffffelsss voor jullie liefs van herco chantal en rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach...is het al weer 4 jaar gelden...ik zal het nooit meer vergeten die dag..het grote verdriet van jullie ..en hoe mooi jullie alles gedaan hebben..bewonderingswaardig..en zo mooi allemaal..
    Mooi dat jullie dat gisteren gedaan hebben..lieve fotos..en veel sterkte..
    Liefs Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Mariska, Robert en Bjorn,

    wat een prachtig "eerbetoon" aan Sven, de tranen prikken in mijn ogen na het lezen van je blog.
    Wat mooi die ballonnen, ook dat nichtje Britt ook haar steentje (ballonnetje...) bijdraagt.
    Prachtig ook de tekst van het tweede gedichtje.
    Vier jaar geleden alweer, ik zie Sven nog zo liggen in zijn bedje op de IC. Zo'n prachtig maar broos en breekbaar mannetje.
    Het leven is soms zo "niet-eerlijk"....

    Maak er maar een traditie van met die ballonnen. Ieder jaar weer stil staan bij deze verdrietige maar ook mooie dag...

    Veel liefs, Esther

    BeantwoordenVerwijderen