zaterdag 3 maart 2012

High tea

Een tijdje terug kreeg ik een uitnodiging in mijn mailbox: een uitnodiging voor een high tea in Zutphen. En niet ééntje in een restaurant, maar bij de gastvrouw thuis. En iedereen neemt dan wat mee. Zo reed ik vanmiddag met mijn vanochtend zelfgemaakte cupcakes in een bewaarbox naar Jolanda in Zutphen waar de high tea om 15 uur zou beginnen.


Daar was de tafel al gezellig gedekt en stond alles al klaar. Langzaam druppelden de overige dames binnen en uiteindelijk zaten we met ons negenen aan de tafel te kletsen, te drinken en van al het lekkers te genieten. Er was voor elk wat wils: er waren onder andere 2 soorten cupcakes, quiches, sandwiches, kruidkoek, koekjes en bonbons. De tijd vlóóg om en voor we het wisten was het al 18.30 uur geweest! Dat zegt wel wat over de gezelligheid! Sommigen ken ik al goed, anderen vaag van gezicht (wel eens gezien bij activiteiten van clubs waar doven en slechthorenden wat met elkaar ondernemen). Om half 8 was ik weer thuis en kon ik verder ''uitbuiken'' :-) Jolanda, het was gezellig, bedankt voor het organiseren! Robert en Bjorn hebben zich ook prima vermaakt, ze zijn naar Marveld in Groenlo geweest waar ze gezwommen hebben. Er is een nieuwe grote glijbaan en die vindt Bjorn helemaal geweldig. Daarna zijn de heren uit eten geweest, resp. een kinderpannenkoek en een pizza met als afsluiter een kinderijsje met verrassing en een sorbet. We hebben dus allemaal een leuke dag gehad!

3 opmerkingen:

  1. gezellig zo met elkaar en heerlijk snoepen van al het lekkers.

    goede zondag
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, wat zien je cupcakes er lekker uit zeg! Ook voor aankomende zaterdag? ;-)
    Wat is dat roze spul precies wat op de cakejes ligt? Een soort van zoete créme?
    Leuk dat jullie alledrie een leuke zaterdag hebben gehad!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die high tea waarbij iedereen voor iets zorgt ! Jouw cupcakes ziet er heerlijk uit !Mooie toefjes ook !

    BeantwoordenVerwijderen