vrijdag 2 maart 2012

Voorjaarsgevoel!

Aan het eind van de ochtend kwam het zonnetje eindelijk weer eens tevoorschijn. Ik kreeg hierdoor ineens een voorjaarsgevoel en de daarbij behorende voorjaarskriebels. Nadat ik Bjorn van school had gehaald ben ik begonnen in de tuin met het snoeien van de (te groot uitgevallen) bogen en takken. Tussen de bladeren van mijn buxusvakken zag ik hier en daar groepjes krokussen in bloei staan.


Paarse krokussen in het zonnetje

Een groter contrast is er niet:
links het dode blad en rechts nieuw groen!

(detailfoto van de meeldraden)

Fijn weekend!!

1 opmerking:

  1. Jaaaaa, het was zeker schitterend weer! De kinderen spelen nog steeds buiten. Eerst vóór het zwemmen en daarna ná het zwemmen! (Zie m'n SMS'je trouwens ☺)
    Zo lekker pannenkoeken eten, mmm...
    Je foto's zijn prachtig!

    LIefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen