vrijdag 20 april 2012

Weekblad De Hoefslag

Onlangs had ik foto's genomen van het springen van Bjorn en Britt met hun pony's, zie hiervoor mijn blog van 31 maart jl. Bjorn had al vaker gesprongen, voor Britt was dit echter de eerste echte serieuze sprong. Breezer bleek een goede springpony te zijn en de foto zelf was goed gelukt: mooi in de manieren en Britt in een komische houding. Gelmar en Lison lezen graag het paardenweekblad De Hoefslag en ik krijg het ook wel eens te lezen. Stiekem had ik mijn foto voorzien van tekst naar de redactie van de Hoefslag gemaild. Ik kreeg echter geen enkele reaktie op mijn mail en ging er vanuit dat de redactie vast wel overspoeld zou worden met zulke mails. Begrijpelijk ook dat ze niet alles kunnen plaatsen. Totdat ik vanmorgen van mijn moeder hoorde dat Britt met Breezer in De Hoefslag zou staan. Ik stond toch op het punt om naar het dorp te gaan voor de boodschappen en een bezoekje aan de bibliotheek en ben gelijk even naar de Bruna gegaan. En ja hoor, daar lag nog een exemplaar, wat ik uiteraard gekocht heb! Leuk om zelf te bewaren!


Hoefslag weeknummer 16


op pagina 95 staat ze in de rubriek
"'Entre nous''

Ik zal een tijdje afwezig zijn op mijn blog,
Bjorn heeft namelijk 2 weken vakantie van school,
vrije tijd die wij gaan gebruiken om wat leuks te doen!

Ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot gauw!

1 opmerking:

  1. Leuk Mariska..en geniet van de vrije tijd samen..
    Goed weekend
    Truus

    BeantwoordenVerwijderen