zondag 17 juni 2012

Toffe peer


Vandaag is het vaderdag
en uiteraard werd papa vandaag flink verwend.

Bij het ontbijt horen cadeautjes...
En het leukste cadeau is,
dat vind ik persoonlijk altijd,
een zelfgemaakt cadeau van je kind.

Bjorn knutselde deze peer op school


 

en schreef er een gedicht bij:

Mijn vader

Mijn vader is een toffe peer
van hem is er maar één
hij is de allerliefste papa
om hem kan niemand heen

Je bent er voor mij
dat maakt me blij
daarom deze toffe peer
wat wil je nog meer?

Robert's vaderdag kan al niet meer stuk :-)

Fijne zondag!

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk...super gemaakt van Bjorn...een gezellige dag samen..

    groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat is erg mooi geworden, deze toffe peer ☺
    Mee eens, dat de zelfgemaakte cadeautjes het leukste zijn om te krijgen met vader- en moederdag. Meer heb ik niet te wensen!

    Liefs en tot morgen, Lijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen