vrijdag 22 juni 2012

Buurtfeest Het Ruurlose Broek

Afgelopen zaterdag vond het jaarlijkse buurtfeest van Het Ruurlose Broek plaats. Ik heb er op verzoek van het bestuur foto's gemaakt voor de website van de buurtvereniging Het Broek. Robert was die dag helaas verhinderd, hij had een sportief mannenuitje in Rijssen, maar ik ben met Bjorn wel van de partij geweest. Kijken jullie mee?


 
De sfeer zat er al vroeg in...


 
Bjorn voor het eerst aan het schieten bij de schiettent,
klasgenoot Frans kijkt mee


 
Het koningspaar en de (jeugd)prins


 
Nieuwe koningspaar slaat het ''koningsbier'' aan


Duo Social Heat zorgde voor een muzikale sfeer


 
Helaas bleef het die dag niet droog...
maar de pret was er niet minder om...


 
Voor de kinderen was er ook een ballonnenwedstrijd


 
Dikke pret bij de elektrische wc-potten race


 
Bjorn genoot ervan!

De foto's komen nog op de site van de buurtvereninging te staan.

Het plaatselijke krantje ''Contact'' heeft mijn foto's gebruikt bij het artikel.

's Avonds werd er nog gefeest tot in de late uurtjes,
hierbij was ik echter niet van de partij...
het is me namelijk te lawaaïig!

Ik kom gauw terug op mijn blog,
want ik heb een nieuwtje te vertellen,
maar eerst moet ik daar even foto's van hebben :-)

Al nieuwsgierig geworden?
Kom dan gauw weer een kijkje nemen op mijn blog!

Fijn weekend!!


1 opmerking:

  1. Nieuwsgierig?? Bloednieuwsgierig!!! Maar ik wacht geduldig, ahum...
    Mooie foto's weer Maris, en wat leuk dat jouw foto's steeds vaker voor publicatie gebruikt worden. Wie weet waar dat nog eens toe zal leiden..

    Fijn weekend! Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen