vrijdag 5 oktober 2012

Bjorn & Pandour



Op verzoek van één van de vorige eigenaars van Pandour besteed ik zoals beloofd nu weer even wat tijd aan Pandour. Het gaat goed met hem en Bjorn is gek met zijn pony. Nadat de 10 leerzame lessen bij De Meiden Van Haarman afgelopen waren wilde hij alleen thuis verder rijden. Hij wil op dit moment ook niet naar de ponyclub, maar gewoon voor zijn plezier rondjes in de bak maken, wat springen en vooral buitenritten vinden ze beiden erg leuk om te doen. Ik heb wel wat filmpjes op mijn pc staan, maar die kon ik niet zomaar op mijn blog geplaatst krijgen. Op Facebook heb ik wel steeds wat filmpjes gepubliceerd, maar daarmee doe ik degenen die geen Facebook hebben wel tekort. Daarom besloot ik de filmpjes maar op Youtube te zetten en zodoende een link hiereen te doen.

Op dit filmpje maakt Bjorn één van zijn eerste sprongetjes. Het gaat vaak goed, maar soms ook niet en dat zie je op dit filmpje. Bjorn hangt om de hals van Pandour na de sprong en Pandour blijft braaf stilstaan totdat Bjorn door oom Gelmar weer in het zadel geholpen wordt. Helaas is het op het eind wat donker door de ondergaande zon (tegenlicht), maar het blijft een leuk filmpje!

2 opmerkingen:

  1. Och, gossie, wat is Pandour toch een lieve pony zeg. Hij blijft gewoon stokstijf stilstaan totdat oom Gelmar Bjorn weer fatsoenlijk in het zadel heeft gezet! Koesteren hoor...
    En die andere filmpjes zijn ook erg leuk!
    Goed van je dat het gelukt is om deze alledrie op je blog te zetten!

    Wanneer ik mijn blog weer bij ga werken weet ik niet. Misschien wel nooit! Inspiratie is gewoon ver te zoeken en ik vind zoveel andere dingen leuk. Lees: hebben een hogere prioriteit ☺

    Wens jullie ook een heel fijn weekend! Binnenkort maar eens weer afspreken; nog voor de verjaardag van Stijn en anders op naar de verjaardag van Bjorn ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de filmpjes!
    Panny is altijd al wel een lieve pony geweest!

    BeantwoordenVerwijderen