zondag 3 februari 2013

Hoewel het niet echt stralend weer was om erop uit te trekken besloot ik toch even een ommetje te maken met mijn ruwharige Jack Russel Boomer. Ik had ook zin om weer eens wat plaatjes te schieten en was benieuwd of er wat vast te leggen zou zijn. Op het moment dat ik vertrok scheen er een waterig zonnetje, maar helaas liet die zich al gauw niet meer zien. Gevoelsmatig daalt de temperatuur dan gelijk ook een paar graden. Maar Boomer maakt dat niks uit en mij evenmin: mede door mijn bijbaantje als postbezorgster ben ik wel aardig wat verschillende weertypes gewend en ik vind het altijd heerlijk om even ''uit te waaien''...



Toen ik de deur uit ging schoot ik gauw dit plaatje....en toen vloog íe weg!


Een beetje voorjaar....


Het duurt niet lang meer voordat het weer lente is....


Boomer in zijn element.....
Over een kleine twee weken ondergaat hij een metamorfose:
zijn vacht wordt dan weer geplukt.


Het is erg nat...


Puur natuur!


Een verdwaald stukje schelp op een weidepaaltje.....


Close up van prikkeldraad....


Er is wél wat kleur te zien....


Overblijfsel van bramenjaar 2012....


Dit arabiertje van de buren kwam ons even begroeten...

Nu zijn we weer binnen
en Boomer ligt al in zijn mand te slapen na de wandeling van één uur,
hij is niet meer de jongste met zijn 12 jaar.

En ik ga nu lekker met de beentjes omhoog een stapel tijdschriften lezen! 

Fijne zondag!

4 opmerkingen:

  1. Inderdaad werden we vanmorgen ook wakker 'gekust' door de zonnestralen die door de jaloezieën scheen, maar al gauw waren ze verdwenen.
    Jammer! Maar ook wij hebben zojuist een frisse neus gehaald.
    Mooie foto's! Zin in het voorjaar :-)

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zondag-invulling!
    Hoe gaat het nu met Pandour?
    Rijd Bjorn nog vaak op hem?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,

      Het gaat goed met Pandour. Bjorn rijdt op dit moment niet zo vaak door de winterse omstandigheden en ook omdat hij de laatste tijd niet fit is, maar Pandour gaat dan lekker de wei in en komt zo wel aan beweging toe. Zodra het weer straks wat beter is zal hij er weer regelmatig(er) op rijden. En je weet: je mag hem altijd komen rijden als je wilt :-)

      Groetjes, Mariska

      Verwijderen
    2. Dat zal ik ook zeker weer een keertje doen als ik tijd heb! En als mijn ouders mij willen brengen!!

      Verwijderen