zaterdag 9 februari 2013

Na een drukke week van werken en de zorg voor mijn twee mannen die beiden ziek waren (griep!) begon ik mij donderdagavond ook wat grieperig te voelen. Je kon erop wachten! Behalve dat ik behoorlijk moet hoesten, lichte verhoging heb en wat moe ben, voel  ik me verder eigenlijk best redelijk.

Frisse lucht doet soms wonderen en zo trok ik vanmorgen gewapend met mijn spiegelreflexcamera en met Boomer naar de overkant voor een ommetje langs het water richting Beltrum. Zin om wat detailplaatjes te schieten van de mooie natuur nu er nog wat sneeuw ligt. Bij thuiskomst is het toch altijd weer even spannend wat het resultaat van de fotosessie is en ik moet zeggen: het valt me niet tegen! Kijk mee!
















En tot slot een combinatie van de winter met een vleugje voorjaar:




Fijn weekend!


1 opmerking: