maandag 20 mei 2013

Autocross Ruurlo 2013

Vandaag organiseerde de ACCLa (Auto Cross Club Laren) een autocross in Ruurlo. Deze wordt altijd gehouden op het terrein van onze buurman CafĂ© Restaurant Mentink. Persoonlijk ben ik niet echt een autocross-liefhebber, maar Bjorn geniet er altijd wel van. Vooral voor hem ga ik dan, uiteraard gewapend met mijn onafscheidelijke spiegelreflexcamera, altijd wel even een kijkje nemen. Als ik er eenmaal ben vind ik het wel leuk om een aantal uren te kijken naar de spectaculaire beelden en deze vast te leggen. Voor de ''geluidsoverlast'' krijgen wij altijd vrijkaartjes van de autocross-club. Helaas werkte het weer vandaag niet echt mee, het (mot)regende en daarom vond ik het na ruim 2 uur welletjes. Vorig jaar werden we zowat gezandstraald door het droge zand (wat een stofwolken!!) en moest de baan steeds nat gemaakt worden, dit jaar was dit niet nodig....

Kijk mee!


Jong geleerd......oud gedaan?


Op de achtergrond ons huis
(de camper is trouwens niet van ons)


Autopech hoort erbij....


Audi TT















Volgend jaar weer!


1 opmerking:

  1. Je kan mooie foto's maken!
    Gaat alles goed met Panny? Springt Bjorn ook met Panny? Of rijd hij voor de plezier?

    BeantwoordenVerwijderen