zondag 16 juni 2013

't Peeske

Vanmorgen zijn we na het vaderdagontbijt en een bezoekje aan mijn vader met de auto richting Beek vertrokken. Daar hebben de de wandelroute vanaf  't Peeske gelopen. Deze 7,5 kilometer lange route is met rode pijltjes gemarkeerd. Ik had er van een vriendin al eens over gehoord en via Google meer informatie over gevonden. Het leek ons een mooie route....


Bjorn wijst de route aan die we gaan lopen


Startpunt


Het is een heel mooi plekje,
na afloop hebben we er nog wat gedronken


Knap staaltje kustwerk


Elke keer had je weer een fraai wisselend uitzicht...






Hele mooie rustige wandelpaden,
voor ruiters en fietsers/mountainbikers
waren er aparte routes

Op de achtergrond varens,
daar stond het bos vol van!


Rustmomentje...


Eén van de weinige vlinders die ik er spotte
















Voor deze keer houd ik het bij weinig tekst,
want de foto's zeggen meer dan genoeg.

Het was een leuke dag, een lekker temperatuurtje,
mooie omgeving en ik heb mijn hobby
weer eens uit kunnen oefenen.

De dag hebben we afgesloten met wokken in Winterswijk
en nu ga ik met mijn beentjes omhoog bijkomen van de actieve dag!

Fijne week!


1 opmerking:

  1. Haha, grappig zo om dit te lezen, daar, waar ingebroken is in de auto bij ons :-) Dat vergeten we niet gauw weer!
    Mooie kiekjes, mooie omgeving.
    Hadden jullie de auto in de buurt bij 't Peeske neergezet? (Op het grote grasveld/weiland)?

    Liefs, Marjolijn

    P.S. Gelezen over de brand bij Analytico?

    BeantwoordenVerwijderen