zondag 30 juni 2013

Tuinfair

Op een poster elders zag ik dat er vandaag een tuinfair gehouden zou worden in Noordijk, een dorp 18 kilometer van ons huis vandaan. Er stond op vermeld dat er 100 stands aanwezig zouden zijn, maar zoveel telde ik er niet. Dit deed er overigens niks aan af, het was een leuk uitje om even heen te gaan en gelukkig bleef het droog. We zagen ook een ''Bekende Nederlander'' mee helpen bij de koffie/thee, namelijk boerin Henrieke van het bekende én populaire (dating-)programma Boer Zoekt Vrouw. Ik heb geen foto van haar gemaakt, want ik vind dat gewoon niet ''gepast''. Zelf zou ik namelijk ook niet willen dat men mij op de foto zou zetten vanwege het meedoen aan zo'n programma. Van horen zeggen aldaar is ze nog steeds vrijgezel en heeft ze de ware nog niet gevonden. Afijn, we hebben er rondgelopen en dingen bekeken:


Een mooie groene omgeving met een grote waterpartij


Her en der fijne schuilplekjes


Van alles te bewonderen...


Ook vele soorten rozen te bewonderen en eventueel te kopen...


Bjorn vond deze mini-voertuigen met afstandbediening wel gaaf...


We werden getrakteerd op een heus 'concert'...


Mijn macro-stand op de camera ook weer eens gebruikt...


Hier en daar mooie kleine bloemstukjes in een vaasje...


Koffiepauze! (met Robert's mobiel gemaakt)

Daarna zijn we even huiswaarts gekeerd
en vervolgens naar Zutphen gereden.
Daar was het koopzondag en tevens waren er stands,
er werd muziek gemaakt en van alles te beleven.
Na een aantal uurtjes slenteren en een terrasje pakken
zijn we weer richting Ruurlo gegaan.
Onderweg even een tussenstop gemaakt
bij de Heikamp en pannenkoeken gegeten. 


Het smaakte prima! (foto met Robert's mobiel gemaakt).

En nu met de beentjes omhoog in de relax-modus,
morgen zit het weekend er weer op,
weer aan het werk!

Fijne (werk-)week!


1 opmerking: