zaterdag 13 juli 2013

Langs de waterkant....

Toen ik van mijn fiets af stapte en net mijn spiegelreflexcamera
aan had gezet, schrokken deze eenden van mij (en ik van hen).
Ik had ze niet gezien toen ik naar de waterkant liep,
ze zaten verstopt tussen het groen.

In een reflex dit plaatje geschoten,
het viel me mee dat het wel aardig gelukt is...


Ik heb ze nadien niet meer gezien....

Langs de waterkant is er genoeg te zien,
ze op de foto zien te krijgen is andere koek!

Watervlug.....niet in de buurt te komen...
als je geluk hebt bleven ze zitten...


Op deze kon ik rustig oefenen
als ik zelf ook heel stil bleef staan...


Dit soort leek veel schuwer dan de andere soorten...


Dit is de Slinge richting Borculo


Qua kleur was deze veel lastiger op de gevoelige plaat te leggen,
waarschijnlijk omdat íe net als de achtergrond groen is
én erg klein?? Wie zal 't zeggen?


Ik vind het wel een mooie kleur hebben...



En nu is het tijd voor koffie!

Fijn weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten