zondag 10 april 2011

Taart proeven

Vandaag hebben we na Bjorn's zwemles de taart aangesneden. Eerst nog even een paar foto's van mijn eigen creatie gemaakt, want ik vond het best een beetje zonde om erin te snijden:






De taart smaakte heerlijk! Zelfs Bjorn die niet van marsepein houdt vindt hem lekker! Hij vroeg mij of ik zijn verjaardagstaart nu ook zelf ga maken. Gelukkig heb ik daarvoor nog even de tijd tot oktober om te oefenen! Al vind ik hem voor de eerste keer zeker wel goed gelukt! Ik heb al via Google wat adresjes gevonden om zelf wat spulletjes te kunnen bestellen voor het maken van deze taarten. Het is wel iets wat ik vaker wil gaan doen, zo leuk vind ik het!

2 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een mierzoete taart om te zien zeg... mooi! Hij zal ook zeker zo gesmaakt hebben, of niet?
    En nu maar oefenen totdat Bjorn jarig is, haha.
    Wist je trouwens dat je zulke taarten ook heel goed kunt invriezen?

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als hij net zo lekker smaakte als ie eruitzag, dan zit dat wel goed!Daar mag je gerust een dagje spierpijn voor overhebben.
    Wat een prachtige taart!
    Groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen