maandag 11 april 2011

Voorjaarsgevoel!

Gisteren was het zulk heerlijk weer dat het gewoon zonde was om binnen te blijven zitten. We zijn naar de buren ietsje verderop gewandeld, daar zijn lammetjes geboren. Deze liepen met hun moeders lekker in de wei. Gaby, de dochter van mijn buren (zij volgt mijn blogs ook) had mij al via de mail laten weten dat ik er mooie plaatjes van zou kunnen maken. En ik moet zeggen dat het inderdaad leuke kiekjes heeft opgeleverd:









Op het erf stonden ook mooie bomen in bloei, ik kon het niet laten foto's te nemen van deze bloesems:



Heerlijk, voorjaar!

Van mij mag de bloesemtijd nog wel even duren!


2 opmerkingen:

  1. Okee, de bloesemtijd blijft nog wel eventjes gelukkig! Kunnen we er allemaal nog van genieten, heerlijk! Het verveelt de andere bloggers ook nog lang niet!
    De laatste foto van het lammetje: scháttig!
    Julianatoren gisteren was erg leuk. Het was vrij druk, maar heel goed te doen. Nergens lange rijen of wat ook. Wel een hele lange rij bij de kassa om een jaarkaart te laten maken. Gelukkig had mijn vader die zaterdags al gehaald (daarvoor had hij ook een úúr in de rij gestaan... :-S). En verder ook leuke voorstellingen achter in het park bij het picknick-gedeelte. Kids voor de tribune, wij op de ligstoelen :-) Heerlijk met onze kop in de zon...
    Had trouwens mijn camera niet meegenomen. Hoop gesjouw en daar kun je niet echt boeiende foto's maken, vind ik zelf.

    Liefs, Marjolijn.

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat schattig dat jonge spul, zo dartel...

    en die bloesem blijf er ook van genieten.

    fijne week
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen