zaterdag 13 augustus 2011

Autocross Ruurlo

Sinds gistermiddag is bij ons aan de overkant een heuse autocross-camping verrezen. Weliswaar maar voor een weekendje, maar toch. Het was gisteravond tot in de late uurtjes te horen, terwijl het normaliter erg rustig is bij ons in het buitengebied. Vanmorgen ging de wedstrijd om 9.30 uur van start en hoewel ik geen autocross-liefhebber ben, vond ik het wel een leuke gelegenheid om met mijn fotocamera even wat plaatjes te gaan schieten. Van de organisatie hebben wij een paar vrijkaartjes gekregen als ''goedmakertje'' voor de (geluids-)overlast. De wedstrijd werd druk bezocht en dit leverde ook wel spectaculaire beelden op. Kijk en oordeel zelf!

Alvast in de rij vóór de start staan
(ons huis is op de achtergrond zichtbaar)


1, 2, 3...GO!


Soms zag je geen hand voor ogen!


Gaat dit goed.....?


Bumperkleven!


Soms gaat het niet helemaal zoals het moet....


Met een paar man sterk wordt het weer op z'n wielen gezet.


Kijkje achter de schermen

Kortom, leuk om het eens te zien al blijf ik erbij dat het mijn hobby niet is.
En een tip voor de buurt voor vanavond:
oordoppen in als je graag ongestoord wilt slapen! :-)


2 opmerkingen:

  1. Haha wat een spektakel...leuke fotos heb je gemaakt...en ach morgen zijn ze weer weg..
    Wel leuk om te zien voor een keertje..
    Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat we op vakantie waren, ga ook altijd graag kijken.
    Groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen