zondag 14 augustus 2011

Ze worden steeds brutaler......

....die haasjes waar ik onlangs een stukje op mijn blog over schreef! Vandaag is het echt hopeloos weer, de regen blijft met bakken uit de lucht vallen. Voor ons een reden om lekker droog binnen te vertoeven. Ik zat wat te lezen op de bank bij het grote raam en toen ik even naar buiten keek zag ik bij mijn tuinset twee brutale haasjes rondhuppelen. Dat mijn twee Jack Russels waakzaam met hun natte neuzen tegen het raam stonden te kijken deed ze niets, ze bleven gewoon zitten.





Blijkbaar vinden ze het wel prettig om onder de tuintafel te schuilen tegen de regen. Zolang ze maar van mijn tuinplanten afblijven vind ik het wel best, maar ik vrees ze dat ze deze niet met rust zullen laten. Nog even en ze zijn zo tam dat we ze als huisdier kunnen gaan houden! ;-)

Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Och, wat een scheetjes zeg... tenminste, als ze je plantjes laten staan! Dat hoop ik van harte voor je!
    Enne, ik zie Rocky en Boomer helemaal voor me, met die snuiten voor het raam, haha.

    Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen