zaterdag 14 januari 2012

Langs de Slinge

Vanmorgen ben ik in mijn ééntje al redelijk vroeg op pad gegaan. Het zonnetje scheen en langs de Slinge is het altijd prettig wandelen. Boomer liet ik deze keer thuis, want honden mogen in dat stukje natuur niet loslopen. En daarbij, fotograferen met een hond aan de lijn is niet zo handig. Voor mij is het een kwestie van de Groenloseweg oversteken en dan een stukje richting Beltrum lopen, dan kom ik op het pad uit. Ik zag her en der wat herfst- en voorjaarstafereeltjes. De natuur is duidelijk een beetje in de war wat niet zo gek is met deze temperaturen. Zouden we nog een échte winter krijgen vraag ik me af?


Er is nog genoeg kleur in de natuur....


Je zou denken dat het herfst is!


Hoge waterstand, normaal gesproken zie je meer hoogteverschil


Persoonlijk vind ik dit een mooi plaatje,
de kleuren, compositie en de beweging van het water
spreken mij aan in deze foto.
Op de achtergrond het bruggetje over de Slinge en
rechts zie je het fiets/wandelpad langs de weidepaaltjes

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk: de laatste foto springt er helemaal uit. Prachtig en dan dat zonnetje erbij...
    Was koud he vandaag! Maar of we nog echt de Siberische winter krijgen, zoals ze laatst voorspelden: nee, het lijkt me niet! Maar... niks zo onvoorspelbaar als het weer!
    Hoe is het met Robert? Valt het mee tot nu toe? En de pijn?

    Fijne avond, liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en de zon scheen zo fijn vandaag,heerlijk.
    maar hoop toch dat we nog winter krijgen met sneeuw!
    mooi zijn je foto's geworden.
    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen