vrijdag 13 januari 2012

Waterkoud!

Ik ben net terug van een wandeling met mijn Jack Russel Boomer. Vanmorgen zag ik al dat het buiten maar 2,5 °C was, maar tijdens zo'n wandeling merk je pas echt hoe koud het echt is. Echt waterkoud! Zoals altijd had ik mijn camera meegenomen, maar op een gegeven moment kon ik de knop van mijn camera bijna niet meer indrukken. Mijn vinger was zó stijf van de kou! Toch een paar leuke plaatjes kunnen schieten van Boomer, door de wind waaide zijn vacht alle kanten op.

Snuffelen in het gras....

Springend tussen de waterplassen....

Kom Boomer, we gaan naar huis!

Robert heeft zijn CI operatie achter de rug. Deze was goed verlopen. Aanvankelijk had hij na het ontwaken uit de narcose best veel pijn waarvoor hij wat morfine kreeg en een nachtje bleef slapen in het ziekenhuis. De volgende dag was de pijn een stuk minder en mocht hij naar huis. Nu moet hij 1 week zijn drukverband om houden en 18 januari voor controle terug komen. Op 7 februari is de eerste aansluiting van de spraakprocessor en begint zijn revalidatie.

Fijn weekend!

2 opmerkingen:

  1. Och, meid, wat een schitterende foto's van Boomer! Mooi... De middelste is ook goed gelukt he! Mist Boomer Rocky nou nog? Of merk je daar verder niks van?
    Zoals je ziet, ben ik vandaag ook vrij... had geen zin om te werken een aangezien ik nog wat overuren had ondanks de vrije dagen van de laatste tijd ☺ heb ik vandaag ook maar vrij gevraagd. Heb er even geen zin in, nu de operatie echt in zicht is. Gisteren bevestiging gekregen dat de operatie nu ECHT doorgaat. Maandag laten bellen hoelaat ik verwacht wordt. Spannend... maandag ook m'n kennismakingsgesprek. Komt echt dichtbij nu!
    Hoe is het met Robert? En de pijn nu?
    En nee, Jeroen en Stijn maken geen ruzie om de Donald Duck. Stijn is juist slim: Jeroen leest hem gewoon voor! Zo leuk hoe snel dat lezen en schrijven gaat... én het rekenen!
    We houden contact! Fijn weekend, liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maris,

    lees nu pas hoe het met Robert gegaan is. Ik zal al op mail van je te wachten met een update en hoopte niet dat die uitbleef omdat het weer niet goed ging. Fijn dat het allemaal goed gegaan is en dat Robert toch snel herstelde.
    Morgen al weer voor controle en dan op naar het begin van de revalidatie. Gaat je moeder hem weer helpen?

    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen