zondag 8 januari 2012

Toezien of afzien

Vandaag werd er in Beltrum een survival gehouden. Wij zijn vanmorgen per fiets naar het survival-parcours gereden. Waar we niet op gerekend hadden was de fikse tegenwind, die maakte het ons moeilijk om vooruit te komen. Eenmaal bij het parcours aangekomen dacht ik: wat zeur ik nou, DIT is pas echt afzien! Respect voor de deelnemers aan de run, ik doe het ze niet na! Men kon kiezen uit een hele (= 20 km), halve (= 13 km) of jeugdrun (= 5,5 km). Nou, zelfs de jeugdrun zou ik met mijn huidige conditie niet kunnen volbrengen! Het was wel erg leuk om te zien en om er foto's te schieten. Kijk mee!







Gisteren waren we even in Zutphen geweest, een combinatie van een visite en een wandelingetje langs de IJssel daar. Het was écht waterkoud, dus de wandeling was maar van korte duur. Ook hier heb ik wat plaatjes geschoten van de hoge waterstand:



Daarna zijn we nog even richting Eefde gegaan,
de sluis aldaar staat de laatste dagen volop in het nieuws.
Bjorn wilde graag met eigen ogen zien wat er allemaal aan de hand is.




Geen idee hoe lang het nog gaat duren voordat de schepen hun reis kunnen vervolgen.
Hopelijk gaat dat niet al te lang meer duren!

En nu zitten wij heerlijk voldaan met rode blossen op onze wangen
 lekker bij te komen van de 10 km lange fietstocht.

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Hoi Mariska..ik had je maar zo tegen kunnen komen..ik was daar met de fotoclub van 11uur tot denk 1 uur..
    Leuke foto..wat een sport he..grr..maar wel leuk om fotos van te maken..
    Ook het hoge water in Zutphen is leuk om fotos van te maken..
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen